FAQs
Często zadawane pytania
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatności Blik, płatności za pobraniem oraz za pośrednictwem platformy tPay.
Czy oferujecie międzynarodową wysyłkę?
Tak, wysyłamy produkty międzynarodowo. Koszty i czas dostawy różnią się w zależności od kraju docelowego. Prosimy o kontakt, jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat międzynarodowej wysyłki.
Czy oferujecie gwarancję na wasze produkty?
Tak, oferujemy gwarancję na nasze produkty.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem do śledzenia przesyłki, jeśli taka opcja jest dostępna. Możesz także zalogować się na swoje konto na naszej stronie internetowej, aby sprawdzić status zamówienia.
Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Tak, akceptujemy zwroty w ciągu określonego okresu czasu od daty zakupu. Dokładne informacje na temat zwrotów można znaleźć na stronie Zwroty
Jak mogę skontaktować się z waszym działem obsługi klienta?
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny przez e-mail, telefon oraz formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i udzielić wsparcia.
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, prosimy o kontakt!